Zaslání na adresu:
1. Balík Do ruky - Česká pošta
Pro vybraná PSČ si můžete vybrat čas doručení 8 - 14 hod. nebo 13 - 19 hod. (volíte při zadání PSČ v dalším kroku košíku).
Dodací lhůta: doručení obvykle následující pracovní den po odeslání zásilkyAvizo: SMS / e-mail o doručení balíku v den odeslání a v den doručení, informace o uloženíSledování zásilky: na stránkách České pošty (sledování zásilky)Dodání: ve vybraných lokalitách dle Vašeho výběru v době 8-14 hod. nebo 13-19 hod. , v ostatních 8-16 hod. Pokud máte balíček na dobírku, zaplatíte hotově. Někteří doručovatelé mohou již být vybaveni terminálem pro úhrady platební kartou.Když Vás nezastihne: zanechá oznámení v poštovní schránce a uloží zásilku na dodací poště uvedené na lístku. Balík na poště čeká 7 kalendářních dnů, poté se k nám vrací zpět.Doplňkové služby - změna termínu doručení, místa doručení (změna doručení u České pošty) - opakovaný pokus o doručení, prodloužení úložní dobyReklamace: Pokud zjistíte poškození zboží dodatečně po převzetí zásilky, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky na kterékoliv poště. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně veškerých obalů a součástí. Pro podrobné informace nás prosím kontaktujte.
Dodací lhůta: doručení obvykle následující pracovní den po odeslání zásilkyAvizo: SMS / e-mail o doručení balíku v den odeslání a v den doručení, informace o uloženíSledování zásilky: na stránkách České pošty (sledování zásilky)Dodání: ve vybraných lokalitách dle Vašeho výběru v době 8-14 hod. nebo 13-19 hod. , v ostatních 8-16 hod. Pokud máte balíček na dobírku, zaplatíte hotově. Někteří doručovatelé mohou již být vybaveni terminálem pro úhrady platební kartou.Když Vás nezastihne: zanechá oznámení v poštovní schránce a uloží zásilku na dodací poště uvedené na lístku. Balík na poště čeká 7 kalendářních dnů, poté se k nám vrací zpět.Doplňkové služby - změna termínu doručení, místa doručení (změna doručení u České pošty) - opakovaný pokus o doručení, prodloužení úložní dobyReklamace: Pokud zjistíte poškození zboží dodatečně po převzetí zásilky, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky na kterékoliv poště. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně veškerých obalů a součástí. Pro podrobné informace nás prosím kontaktujte.
2. PPL balík
- dodání následující pracovní den po odeslání na zadanou adresu
- řidič PPL Vás telefonicky kontaktuje před doručením balíku za účelem domluvy času převzetí
- pro vybraná PSČ je možnost výběru z denního (8:00 – 18:00 hod.) nebo večerního doručení (17:00 - 21:00 hod.), připište prosím do poznámky před odesláním objednávky
- sledování zásilky na webových stránkách PPL
- při objednávce nad 1500,- Kč doprava zdarma a neposkytuje se sleva za platbu předem
3. DPD
Dodací lhůta: doručení obvykle následující pracovní den po odeslání zásilkyAvizo:o doručení vás budou informovat SMSkou nebo e-mailem. Dozvíte se z nich jednohodinové rozmezí, kdy kurýra očekávat, i přístupové údaje do webové aplikace DPD Kurýr. V ní uvidíte, jak se kurýr blíží, a kolik adres ho od vás dělí.
Aplikace DPD Kurýr na www.dpdkuryr.cz vám dále umožní: změnit adresu nebo datum doručení, ve větších městech si zvolit dobu doručení ráno (8.00-10.00), přidat záložní adresu (tam se kurýr vydá, když vás nezastihne na té původní), zvolit osobní odběr ve výdejním místě Pickup nebo odložit doručení o 10 dní.Sledování zásilky: na stránkách DPDKdyž Vás nezastihne: pokusí se doručit zásilku znovu následující pracovní den.Doplňkové služby
- změna termínu doručení, místa doručení
- možnost přesměrování zásilky na výdejní místo DPD Pickup v aplikaci DPD kurýrReklamace: Reklamovat poškození zásilky lze pouze při převzetí, po podepsání převzetí již nelze reklamovat!
4. Dodání na Slovensko
Dodací lhůta: 2-3 pracovní dny po odeslání zásilkyAvizo: SMS / e-mail o doručení balíku v den odeslání a v den doručeníSledování zásilky: na stránkách PPL (https://www.ppl.cz/)Dodání: doručuje v době 8-18 hod. Před doručením Vás řidič kontaktuje (telefonicky nebo SMS) a upřesní čas doručení. Pokud máte
balíček na dobírku, můžete zaplatit hotově v EUR nebo platební kartou přes terminál řidiče.Když Vás nezastihne: pokusí se doručit zásilku následující pracovní den. V případě dalšího neúspěchu je zásilka uložena, kde čeká 7 kalendářních dnů, než se k nám vrací zpět.Doplňkové služby
- opakovaný pokus o doručeníReklamace: Pokud zjistíte poškození zboží dodatečně po převzetí zásilky, je třeba uplatnit reklamaci u společnosti Slovak parcel service následující pracovní den od převzetí zásilky. Pro účely reklamačního řízení přepravce je nutné ponechat veškeré přepravní obaly a se zásilkou nemanipulovat. Doporučujeme provést fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení. Pro podrobné informace nás prosím kontaktujte.
Osobní vyzvednutí:
5. Balíkovna - Česká pošta
Připraveno k vyzvednutí: obvykle následující pracovní den po odeslání zásilkyAvizo: E-mailové avízo o převzetí balíku v den jeho podání a email/SMS v okamžiku uložení zásilky na Vámi vybrané Balíkovně.Sledování zásilky: na stránkách České pošty (sledování zásilky)Úložní doba: standardně 7 dnů, možnost prodloužení až na 15 dnů a to prostřednictvím odkazu, který bude k dispozici v avízu o blížícím se konci úložní doby.Doplňkové služby
- prodloužení úložní doby
- platba kartouReklamace: Pokud zjistíte poškození zboží dodatečně po převzetí zásilky, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamační řízení je možné
zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky na kterékoliv poště. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu,
v jakém byla dodána, tzn. včetně veškerých obalů a součástí. Pro podrobné informace nás prosím kontaktujte.
6. Balík Na poštu - Česká pošta
Úložní doba: standardně 7 dnůAvizo: SMS / e-mail o doručení balíku v den jeho podání a v den doručeníSledování zásilky: na stránkách České pošty (sledování zásilky)Doplňkové služby
- prodloužení úložní doby
- doručení na adresu za příplatekReklamace: Pokud zjistíte poškození zboží dodatečně po převzetí zásilky, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamační řízení je možné
zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky na kterékoliv poště. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu,
v jakém byla dodána, tzn. včetně veškerých obalů a součástí. Pro podrobné informace nás prosím kontaktujte.
7. PPL ParcelShop - výdejní místo
- dodání následující pracovní den po odeslání na Vámi vybrané výdejní místoPPL ParcelShop
- sledování zásilky na webových stránkách PPL
- při objednávce nad 1500,- Kč doprava zdarma
8. Uloženka
Připraveno k vyzvednutí: obvykle za 1-2 pracovní dny po odeslání zásilky
Avizo: E-mailové avízo o převzetí balíku v den jeho podání a email/SMS s informací, že je zásilka připravena k vyzvednutí. Součástí zprávy je i heslo, které musí zákazník sdělit obsluze pro vydání zásilky.
Následuje ještě upozornění na blížící se konec úschovy, 3 dny před vypršením doby pro vyzvednutí zásilky.
Sledování zásilky: na stránkách Uloženka (sledování zásilky)
Úložní doba: aktuálně 7 dnů, možnost prodloužení o 3 dny.
Doplňkové služby
- prodloužení úložní doby
- platba kartou
9. Osobní odběr - Bystřice p.Hostýnem
Připraveno k vyzvednutí: během pracovního dneAdresa: Matyska a.s., Slobodova 608, 768 61 Bystřice pod Hostýnem, GPS souřadnice 49.3926864N, 17.6669194E Avizo: SMS po nachystání zbožíReklamace: Reklamace řešíme individuálně a k Vaší spokojenosti
10. Uloženka SK / DEPO SK
Připraveno k vyzvednutí: obvykle za 1-2 pracovní dny po odeslání zásilky
Avizo: E-mailové avízo o převzetí balíku v den jeho podání a email/SMS s informací, že je zásilka připravena k vyzvednutí. Součástí zprávy je i heslo, které musí zákazník sdělit obsluze pro vydání zásilky.
Následuje ještě upozornění na blížící se konec úschovy, 3 dny před vypršením doby pro vyzvednutí zásilky.
Sledování zásilky: na stránkách Uloženka (sledování zásilky)
Úložní doba: aktuálně 7 dnů, možnost prodloužení o 3 dny.
Doplňkové služby
- prodloužení úložní doby
- platba kartou