Náš kód: 150540

TEDDIES Interaktivní 3D set Průvodce vesmírem 5v1

Skutečné vesmírné dobrodružství na vlastní oči. Objevte sluneční soustavu dotykem ruky. Objevte vesmír se spolehlivými kartonovými brýlemi, které doslova změní chytrý telefon na okno do vesmíru. Brýle… Více informací
Vyřazeno z nabídky
Rychlé odeslání
Doprava zdarma
od 1 499 Kč
Zboží můžete vrátit
do 30 dnů
Popis produktu
  • Brýle jsou doplněny o fixační prvky pro různé druhy telefonů.
  • Interaktivní způsob učení o vesmírných faktech s unikátním 3D modelem planetární soustavy.
  • Jeden z nejkomplexnějších modelů solárního systému na světě. Realistické detaily planetární soustavy. Údaje v reálném čase
  • Vizuální poloha nebeských objektů, hvězd a planet.
  • Cestujte v čase do budoucnosti nebo minulosti a podívejte se na rozpoložení hvězd v momentě, kdy jste se narodili.
  • Objevte kouzlo vesmíru a 3D modelu sluneční soustavy, planet a hvězd, který čerpá údaje přimo z NASA.
  • Objevte více než 100 000 viditelných objektů na obloze.
  • Zažijte pocit letu napříč sluneční soustavou, nahlédněte do vesmírné stanice ISS nebo přeleťte přes Zemi nebo Mars na nízkém orbitu.
  • Staňte se na chvíli astronautem a projděte se kolem přistávacího místa mise Apollo 11 nebo Curiosity rover.
Změňte svůj chytrý telefon nebo počítač na okno do vesmíru a dotkněte se planet a hvězd. Nechte se vtáhnout do tajů naší sluneční soustavy a galaxií s kartonovými VR brýlemi nebo si prohlédněte planetární soustavy v knize o vesmíru. Najděte všechny dech beroucí informace o sluneční soustavě, galaxiích, hvězdách nebo trpasličích planetách na jednom místě.

Součástí balení jsou 4 vesmírné aplikace z toho 3 pro chytré telefony a 1 pro stolní počítače a notebooky.
Parametry produktu