Figurky a kostkyMedvídek plyšový
Zákaznická linka:
Puzzle-puzzle.cz nakupte za jedno dopravné
Doprava zdarma od 500,- Kč
ZÁKAZNICKÁ LINKA
Máte dotaz? Neváhejte nás kontaktovat.

e-mail: info@stavebnice-hry.cztel.: 573 333 467Provozní doba
INFORMACE
  • Objednávky přijaté do 13:00 v pracovní den se všemi položkami skladem a platbou na dobírku odesíláme v den objednávky.
  • Přepravce doručuje zásilku následující pracovní den.
  • O odeslání objednávky Vás informujeme e-mailem s možností sledování zásilky přes internet.
NOVINKY NA E-MAIL
Na našich stránkách se stále něco děje ...
Chcete být 1x měsíčně informováni
o novinkách? Vyplňte prosím svůj e-mail a klikněte na šipku.
Internetový obchod
specializovaný na puzzle,
pěnové puzzle koberce,
obrázkové kostky, vkládačky,
3D puzzle a příslušenství.
Vše co se dá skládat
pro děti i dospělé !
www.puzzle-puzzle.cz

Způsoby doručení objednaného zboží

Zboží zasíláme nejen do České republiky, ale také na Slovensko a do ostatních zemí světa. Zákazníci z České republiky mohou využít zaslání na zadanou adresu nebo si vybrat z velkého množství odběrních míst a objednané zboží si vyzvednout osobně.

RYCHLÝ PŘEHLED

Zaslání na adresu:

Balík Do ruky - Česká pošta
následující pracovní den
99 Kč
nad 500 Kč zdarma
PPL balík
následující pracovní den
99 Kč
nad 1500 Kč zdarma
Geis balík
následující pracovní den
99 Kč
nad 1500 Kč zdarma
Dodání na Slovensko
2 - 3 pracovní dny
169 Kč
nad 4000 Kč zdarma

Osobní vyzvednutí:

Balík Do balíkovny - Česká pošta
následující pracovní den
59 Kč
nad 500 Kč zdarma
Balík Na poštu - Česká pošta
následující pracovní den
92 Kč
nad 500 Kč zdarma
PPL ParcelShop - výdejní místo
následující pracovní den
97 Kč
nad 1500 Kč zdarma
Geis point - výdejní místo
min. 2 pracovní dny
66 Kč
nad 1500 Kč zdarma
Osobní odběr - Bystřice p.Hostýnem
během pracovního dne
zdarma

Dodací lhůta platí v případě, že jsou všechny objednané položky skladem, a může se lišit v závislosti na zvoleném způsobu platby. Zboží objednané do 13:00 předáváme přepravcům ten samý pracovní den. Víkendové objednávky vyřizujeme v pondělí (pokud není svátek).

Zaslání na adresu:

1. Balík Do ruky - Česká pošta

Pro vybraná PSČ si můžete vybrat čas doručení 8 - 14 hod. nebo 13 - 19 hod. (volíte při zadání PSČ v dalším kroku košíku).

Dodací lhůta: doručení obvykle následující pracovní den po odeslání zásilky
Avizo: SMS / e-mail o doručení balíku v den odeslání a v den doručení, informace o uložení
Sledování zásilky: na stránkách České pošty (sledování zásilky)
Dodání: ve vybraných lokalitách dle Vašeho výběru v době 8-14 hod. nebo 13-19 hod. , v ostatních 8-16 hod. Pokud máte balíček na dobírku, zaplatíte hotově. Někteří doručovatelé mohou již být vybaveni terminálem pro úhrady platební kartou.
Když Vás nezastihne: zanechá oznámení v poštovní schránce a uloží zásilku na dodací poště uvedené na lístku. Balík na poště čeká 7 kalendářních dnů, poté se k nám vrací zpět.
Doplňkové služby
- změna termínu doručení, místa doručení (změna doručení u České pošty)
- opakovaný pokus o doručení, prodloužení úložní doby
Reklamace: Pokud zjistíte poškození zboží dodatečně po převzetí zásilky, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky na kterékoliv poště. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně veškerých obalů a součástí. Pro podrobné informace nás prosím kontaktujte.

2. PPL balík

  • dodání následující pracovní den po odeslání na zadanou adresu
  • řidič PPL Vás telefonicky kontaktuje před doručením balíku za účelem domluvy času převzetí
  • pro vybraná PSČ je možnost výběru z denního (8:00 – 18:00 hod.) nebo večerního doručení (17:00 - 21:00 hod.), připište prosím do poznámky před odesláním objednávky
  • sledování zásilky na webových stránkách PPL
  • při objednávce nad 1500,- Kč doprava zdarma a neposkytuje se sleva za platbu předem

3. Geis balík

  • dodání následující pracovní den po odeslání na zadanou adresu (v případě, že Vás nezastihneme, doručuje se následující pracovní den)
  • úhrada dobírkové částky hotově nebo platební kartou
  • on-line sledování zásilky na webových stránkách GEIS
  • zaslání SMS s informacemi o čase dodání, výši dobírky a číslem zásilky
  • v den doručení Vám řidič telefonuje a domluví předání balíku
  • při objednávce nad 1500,- Kč doprava zdarma

4. Dodání na Slovensko

  • dodání do 2 pracovních dnů po odeslání
  • doručování prostřednictvím DHL Express Slovakia
  • možnost sledování zásilky na webových stránkách přepravce
  • při objednávce nad 4000,- Kč doprava zdarma a neposkytuje se sleva za platbu předem
  • zásilku platíte přepravci v EUR - přepočteno kurzem
  • možnost platby předem na účet ve Slovenské bance v měně EUR
Osobní vyzvednutí:

5. Balík Do balíkovny - Česká pošta


Připraveno k vyzvednutí: obvykle následující pracovní den po odeslání zásilky
Avizo: E-mailové avízo o převzetí balíku v den jeho podání a email/SMS v okamžiku uložení zásilky na Vámi vybrané Balíkovně.
Sledování zásilky: na stránkách České pošty (sledování zásilky)
Úložní doba: standardně 7 dnů, možnost prodloužení až na 15 dnů a to prostřednictvím odkazu, který bude k dispozici v avízu o blížícím se konci úložní doby.
Doplňkové služby
- prodloužení úložní doby
- platba kartou
Reklamace: Pokud zjistíte poškození zboží dodatečně po převzetí zásilky, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky na kterékoliv poště. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně veškerých obalů a součástí. Pro podrobné informace nás prosím kontaktujte.

6. Balík Na poštu - Česká pošta


Úložní doba: standardně 7 dnů
Avizo: SMS / e-mail o doručení balíku v den jeho podání a v den doručení
Sledování zásilky: na stránkách České pošty (sledování zásilky)
Doplňkové služby
- prodloužení úložní doby
- doručení na adresu za příplatek
Reklamace: Pokud zjistíte poškození zboží dodatečně po převzetí zásilky, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky na kterékoliv poště. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně veškerých obalů a součástí. Pro podrobné informace nás prosím kontaktujte.

7. PPL ParcelShop - výdejní místo

  • dodání následující pracovní den po odeslání na Vámi vybrané výdejní místo PPL ParcelShop
  • sledování zásilky na webových stránkách PPL
  • při objednávce nad 1500,- Kč doprava zdarma

8. Geis point - výdejní místo

  • více než 400 partnerských výdejních míst po celé ČR
  • dodání zpravidla za 4 pracovní dny po expedici objednávky na vybrané výdejní místo
  • informování SMS zprávou a e-mailem po připravení zásilky k vyzvednutí
  • zásilky jsou připraveny k vyzvednutí po dobu 7 dní
  • při objednávce nad 1500,- Kč doprava zdarma
  • pouze pro zásilky do maximální váhy 15kg
    a do max.velikosti 80 x 60 x 42 cm

9. Osobní odběr - Bystřice p.Hostýnem

Připraveno k vyzvednutí: během pracovního dne
Adresa: Matyska a.s., Slobodova 608, 768 61 Bystřice pod Hostýnem, GPS souřadnice 49.3926864N, 17.6669194E
Avizo: SMS po nachystání zboží
Reklamace: Reklamace řešíme individuálně a k Vaší spokojenosti